אתרי השוואת מחירים בבתי מלון

את סוכן הנסיעות החליפו אתרי השוואת המחירים שמאפשרים למצוא בתי מלון בצורה טובה ונוחה הרבה יותר.

במקום להתקשר למקומות שונים או להסתבך עם סוכן נסיעות תוכלו להשוות מחירים בצורה קלה ויעילה ולמצוא מלון מושלם לחופשה הבאה שלכם. הצוות המקצועי של מלון קיסר מסביר לכם כיצד מוצאים מלון באמצעות אתרים להשוואת מחירים.

חיפוש בתי מלון עשוי להיות מלאכה מעט מתישה. אתם רוצים את המלון הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. הדרך הטובה ביותר כיום להשוואת מחירים ובחירת בית מלון לחופשה היא באמצעות רשת האינטרנט. על ידי חיפוש באתרים השונים תוכלו להשוות מחירים בצורה יעילה ולמצוא את העסקה המשתלמת ביותר. ריכזנו עבורכם את האתרים המובילים בתחום.

טרווליסט

חברת טרווליסט הוקמה בשנת 2005 ומשמשת כפלטפורמה אובייקטיבית להשוואת מחירי חופשות. באתר החברה לא תמצאו חבילות נופש שהם עצמם מספקים, אלא השוואה בין סוכני נסיעות וספקי תיירות שונים. האתר מאפשר לראות תמונה רחבה של הצעות תיור ונופש כדי לבחור את הנופש הטוב ביותר עבורכם.

האתר מבוסס על מערכת חיפוש פשוטה הכוללת בחירת מספר היעדים שלכם, כלומר האם מדובר בנסיעה הלוך חזור, כיוון אחד, חזרה מיעד או מספר יעדים. בנוסף תקלידו את המוצא ואת היעד, את טווח התאריכים ואת מספר הנוסעים. אם תמצאו באתר את הדיל שמתאים לכם תוכלו ליצור קשר עם סוכן דרך האתר לשם סגירת הזמנה.

Booking

בוקינג היא חברה בין לאומית שנוסדה בשנת 1996 המעסיקה כיום כ-15,000 עובדים ב-70 מדינות ברחבי העולם. האתר מציע מגוון רחב של בתי מלון, דירות אירוח ואפילו איגלואים ברמות מחיר שונות. ההזמנה דרך האתר נעשית בקלות ובמהירות תוך התחייבות למחיר זול במיוחד. החיפוש באתר פשוט ומבוסס על כתיבת כתובת היעד, בחירת טווח תאריכים ומספר החדרים לו תזדקקו.

טריבגו

הדבר הבולט ביותר באתר טריבגו הוא הממשק הנקי שלהם. דף הנחיתה של האתר מזכיר את מנוע החיפוש של גוגל- המילה טריבגו באותיות צבעניות ותחתיה שורת חיפוש. בשורת החיפוש עליכם להקליד את כתובת היעד שלכם, ואחרי שתלחצו על 'חיפוש' תקבלו הצעות למלונות. האתר הוא למעשה מנוע חיפוש לאתרים אחרים העוסקים בתחום התיירות והוא מרכז לתוכו הצעות לנופש במקומות שונים. אחרי בחירת המלון שמתאים לכם תעברו לאתר ההזמנות שם תבצעו הזמנה לדוגמה מלונות קיסר.

זאפ

כולם מכירים את אתר זאפ כאתר להשוואת מחירים של מוצרים שונים כמו מחשבים, פלאפונים ועוד, אך מסתבר שהאתר כולל גם ממשק לחיפוש בתי מלון. מנוע החיפוש פשוט וכולל הקלדה של בית המלון, העיר או האזור בו תרצו להתארח. תציינו את טווח התאריכים של החופשה שלכם ואת מספר האורחים וליחצו על חיפוש להצגת האפשרויות השונות. כך לדוגמה, אם תקישו בשורת החיפוש מלון קיסר תקבלו מידע מפורט על המלון, ביקורות אורחים והצעות למלונות נוספים באותו הסגנון.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *