טיפים לחופשה משפחתית בתאילנד

תקופת החגים הסתיימה המחירים החלו לרדת ואתם מחפשים חופשה מושלמת לכל המשפחה? חופשה שמצד אחד תנקה לכם את הראש ותעניק לכם מעט נחת בין השגרה היומיומית של העבודה ומצד שני תהיה מהנה וכיפית לילדים? אין ספק כי תאילנד הוא היעד המושלם עבורכם.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי הישראלים מתים על תאילנד ומגיעים אליה כמטע בכל הזדמנות. בתכלס, למה לא? הרי בתאילנד תוכלו למצוא הכל, מעין גרסה מעודכנת וברורה לאיך חופשה צריכה להראות. מצד אחד תוכלו להנות בערים הגדולות והסאונות עם גורדי השחקים (כמו בנגקוק), לטייל בטבע מהפנט ועוצר נשימה בהרים באזורי הצפון, וכן לרבוץ בחופים קסומים על רקע שקיעות שעד עכשיו ראיתם רק בתמונות של החברים שלכם ברשתות החברתיות. ללא ספק תאילנד מספקת לנו, הישראלים את כל הצרכים שלנו בחופש אמיתי ובכך הופכת להיות היעד האולטימטיבי. אה כן, וכל זאת בלי שדיברנו עוד על מחירי המחייה הנמוכים, וחבילות הנופש המשתלמות.

אז עצמו עיניים, דמיינו אתכם יושבים בחוף הים עם שייק פירות טרופיים ביד אחת, מסאג' מפנק בכפות הרגליים, ושמש חמימה מלטפת אתכם. פקחו את העיניים, ועכשיו תקראו את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי החופשה הבאה המשפחתית שלכם.

maya bey
חוף מאיה ביי בקופיפי תאילנד

6 טיפים לחופשה בתאילנד

  1. כרטיס טיסה – כי לפני הכל, חשוב להזמין את כרטיס הטיסה. במקרה של טיסות לתאילנד, תוכלו בהחלט לטוס בטיסה ישירה שתארך בסביבות 12 שעות. במידה ואתם עם ילדים קטנים, מדובר באופציה עדיפה למדי, כיוון שמקצרת לכם את הזמן הכללי של ההגעה ליעד. עם זאת, אם אתם בקטע של לחסוך או לראות את מקומות בדרך, טיסת קונקשיין אולי תיהיה עדיפה לכם. מחירי כרטיסי טסיה לתאילנד אינם נחשבים זולים במיוחד (לעומת מדינות אחרות במזרח), אך העלויות הנמוכות במהלך הטיול יאזנו לכם את התקציב הכולל, בכל מקרה עדיף להשתמש באתרי השוואת מחירים למציאת מחירים משתלמים.
  2. מזג אוויר – כידוע, מדובר במדינה טרופית, כך שמזג האוויר שם שונה לגמרי ממה שאנו מכירים. העונה המומלצת לטיול בתאילנד היא העונה היבשה, שבה מזג האוויר חמים ונעים (ואפילו חם מאוד) וגשם בקושי יורד. עונה זאת מתרחשת בחודשים דצמבר – יוני. עם זאת, מכיוון שזהו המזג אוויר המומלץ לטיולים, מדובר בעונה התיירותית ביותר, שם המחירים עלולים להיות גבוהים מהרגיל. במידה ואתם לא רוצים להגיע בעונה התיירותית תוכלו להגיע באוקטובר למשל, ובכך להנות ממזג אוויר צונן יותר, גשמים מועטים ביותר ומחירים נוחים ומשתלמים.
  3. חיסונים – למרות הכל, אסור לשכוח כי מדובר במדינת עולם שלישית, בה העוני גדול וזיהום ברחובות עוד יותר גדול. על כן, מומלץ לעשות חיסונים לפני הטיסה בהתאם להמלצות הרופאים. חיסונים לתאילנד תוכלו לבצע בכל אחת ממרפאות המטיילים הנמצאות באזורכם.

    האי הנעלם קו אטו
    האי הנעלם קו אטו
  4. ביטוח נסיעות לחו"ל – אז לאחר שקניתם כרטיס, ואתם יודעים בוודאות את תאריכי הנסיעה שלכם, כדאי שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מומלץ מאוד ולא כדאי לוותר עליו באף נסיעה שלכם לחו"ל. במידה ואתם מתכננים חופשה אקטסרימית הכוללת אומגות, ספורט אתגרי וטיולי שטח, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח "אתגרית" לכם ולילדים שלכם. ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לבצע דרך חברות הביטוח השונות, דרך קופות החולים, או מועדוני חברים כאלה ואחרים.
  5. נסיעות – גם כן מדובר בנושא שמומלץ להקדיש לו מעט מחשבה. תאילנד היא מדינה ענקית ביחס לישראל הקטנה שלנו, ועל כן, במידה ואתם רוצים לשלב בביקורים במספר מקומות שונים, הדבר יצריך מכם נסיעות ארוכות. תחבורה בתאילנד היא אינה מסובכת כלל, כך למשל, בערים הגדולות כמו בנגקוק, תוכלו להגיע ממקום למקום במונית, אוטובוס מקומי או טוקטוק. טוקטוק אגב תוכלו למצוא כמעט בכל מקום בתאילנד, גם בצפון ואיים. עם זאת, על מנת להגיע לאזור הצפון או לאיזור האיים, יש צורך בטיסת פנים. קחו זאת בחשבון במידה ואתם נוסעים עם ילדים קטנים, שנסיעות הן חלק בלתי נפרד מהטיול.
  6. אטרקציות לילדים – אין מה לעשות – הילדים הם הכל בשבילנו, ואם הם לא יהנו בטיול, אז מה זה שווה בכלל? על כן, וודאו כי בתכנון הטיול שלכם תכללו גם אטרקציות שוות ומרתקות לילדים שלכם, שיהיו בקרבת האזורים שבהם אתם מבקרים.
    אטרקציות מומלצות:

עולם האוקיינוסבאטרקציה זו תוכלו להנות יחד עם הילדים שלכם בצפייה באקווריומים ענקיים המאכלסים מגוון עצום של זני חיות ים. החל מדגים, פינגווינים, כרישים ועוד. תוכלו לשוט מעל הבריכה ולהעניק לכם חווית ריגוש עוצמתית של החיים מתחת למים.
עולם האוקיינוס נמצא בתוך קניון הנקרא "סיאם פרגון" ונמצא במרכז בנגקוק.
מאדאם טוסו –אין ילד (ואפילו הורה) שלא יתלהב ממוזיאון מאדאם טוסו המפורסם. מוזיאון השעווה למעשה, המציג דמויות אייקוניות שכולנו מכירים, העשויות משעווה. מדובר ביצירות אומנות של ממש ומפעילות משפחתית מהנה ביותר.
מוזיאון השעווה של תאילנד ממוקם במרכז מתחם הקניות "סיאם דיסקברי" הנמצא בלב בנגקוק.
פארק פטייה אם אתם מחפשים חווית אומגה אתגרית חווייתית במיוחד, כנראה שפארק פטייה הוא המקום שאליו תלכו. בפארק פטייה שוכן המגדל המפורסם של מלון "פטייה פארק" ומציע לכם אומגה בגובה של 170 מטר. במהלך הנסיעה באומגה תתרשמו מנופים מדהימים ומרהיבים. למי שקצת חושש, ישנה אופציה של ירידה ברכבל סגור או פתוח. כמו כן, תוכלו לאכול צהריים באחת המסעדות הנמצאות באזור התצפית.
עולם החלומות – עוד מקום הנמצא בסמוך לעיר בנגקוק הוא עולם החלומות. מדובר בפארק שעשועים מרהיב שבו תוכלו לכייף בעשרות מתקני שעשועים לכל המשפחה. החל מרכבות הרים אתגריות ועד למתקנים עדינים יותר. תוכלו להנות מסירות פדלים, מתחמי קרטינג ומגלשות מים מהנות.

טיולי ג'יפים בצפון – אין ספק כי אזור צפון תאילנד הוא אחד המקומות המרתקים לטיולי ג'יפים, שיחשוף בפניכם טבע בתולי ויפיפייה. תוכלו למצוא טיולי ג'יפים ברמות שונות, ובמספר ימים שונים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. במידה ויש לכם ילדים בגילאי ההתבגרות מדובר בחוויה אופטימלית.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *