יוצאים לשטח? ריכזנו עבורכם ציוד שטח שלא כדאי לשכוח

אחד הדברים שתמיד כיף לעשות הוא לצאת לטבע. נכון, החיים במאה ה-21 הרגילו אותנו במידה רבה לנוחות של העיר ולכך שהכל זמין ונמצא בהישג יד.

אבל, גם בתוך קצב החיים המהיר הזה אין כמו לקחת אוויר, להרגיע קצת את הקצב ולנשום את הטבע סביבנו. כמובן שכדי לעשות זאת בצורה מיטבית רצוי להגיע אל השטח עם ציוד המותאם לתנאים שם. שכן, לפעמים ההבדל בין ציוד איכותי וטוב לציוד ברמה ירודה יכול להיות ההבדל בין חוויה שלא תישכח חוויה שאולי דווקא תרצו לשכוח. כך למשל, ההיכרות והיכולת לקנות ציוד שטח איכותי במיוחד הוא לעתים קרובות הדבר אולי הכי חשוב בכל טיול. הרי אף אחד לא אוהב לישון מתחת לאוהלים רטובים שלא מותאמים לצרכים שלכם. 

בישראל ובעולם ישנן מספר אפשרויות רבות ומותגים רבים המציעים ציוד שטח בטווח רחב של רמות ושל איכות. כך למשל, רשת דקטלון שפתחה לפני מספר שנים מספר סניפים בישראל נחשבת לאחת הרשתות המובילות לציוד ספורט וגם עבור ציוד שטח. כך למשל, באופן תיאורטי וגם לא באופן תיאורטי תוכלו להיכנס לחנות של דקטלון או היכנסו לאתר דקטלון בלי כל ציוד שטח בידיכם ולצאת מצויידים לחלוטין עם מיטב הציוד שאתם יכולים להעלות על דעתכם. אם ככה, מהי רשימת המלאי האולטימטיבית ששום טיול לא יהיה שלם בלעדיה?

אוהלים

בחנות של דקטלון תוכלו למצוא מגוון רחב של אוהלים. בהקשר הזה חשוב להבין קודם כמה אנשים אתם ומהם הצרכים שלכם. כך למשל, אם אתם משפחה גדולה אז אוהל זוגי אינטימי הוא כמובן לא דבר שאתם צריכים. לחלופין, אם אתם יוצאים לטיול אינטימי בלי המשפחה גם אז לא בטוח שאוהל זוגי קטנטן הוא הפתרון לצרכים שלכם. חשוב לזכור למשל שבתוך האוהל לרוב אתם תרצו להכניס אולי ציוד נוסף שאתם לוקחים אתכם, כגון אוכל או אולי ציוד נוסף שאתם לוקחים אתכם לשטח. בנוסף, חשוב מאוד לשים לב אם האוהל שלכם מבודד מפני רטיבות וקור או האם הוא כולל כילה איכותית, שתגן עליכם מפני יתושים ומזיקים אחרים במהלך הקיץ. לבסוף כדאי מאוד לשים לב מאיזה בד האוהל שלכם עשוי. כל אלו הן שאלות חשובות. יתרה מכך, אולי תגלו שבעצם במקום אוהל אחד לכל השנה אתם צריכים אוהל אחד לחורף ועוד אוהל אחד לקיץ, במיוחד אם אתם אוהבים לטייל ורוצים נוחות מקסימלית.

אוהל מואר
אוהל מפנק לשטח

שולחן

פה זה כבר שאלה של מי אתם, האם אתם אנשים שאוהבים לטייל הרבה או מסוג האנשים שמעדיפים להגיע למקום אחד בטבע, נגיד על שפת אגם ולשהות שם במשך כמה ימים או לאורך סופ"ש שלם. אם אתם מהסוג השני, כדאי מאוד שתצטיידו בשולחן איכותי ומתקפל עליו תוכלו לבשל ולאכול בזמן שאתם נהנים מחיק הטבע.

שולחן לשטח
השולחן המושלם לטיולי שטח

פנס

מלבד מקום לישון בו ומקום לאכול עליו דבר חשוב במיוחד לזכור בזמן השהייה בשטח הוא היעדרו של חשמל, אלא אם אתם מביאים אתכם גנרטור. לכן, כדי שתוכלו למצוא את החפצים שלכם גם במהלך החשיכה, פנס יכול להיות ההבדל בין תחושת חוסר אונים לתחושת בטחון ונוחות בשטח. אל תשכחו רק לוודא שיש לכם מספיק סוללות. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *